Den nya bloggen...♥

Hejsan!
Nu var det dags för mig att göra en ny blogg igen! Jag har säkert gjort minst tio olika men nu känner jag att det här verkar vara en bra blogg som jag nog kommer att stanna på. Bloggen kommer att handla om foto eftersom att det är det som jag älskar mest av allt att göra. Just nu är det mest natur som jag fotar men ibland kommer ni säkert att få se endel andra bilder också!
Jag fotar med min digital kamera Panasonic DMC f4 eller lånar mammas system kamera SonyA330.

Här är ett smakprov på mina bilder (Fotad den 31 oktober):

Sony A330
Jag är mycket nöjd med den här bilden och jag tycker att den ser lite mystisk ut..!

Hoppas att ni tycker om min blogg och fortsätter att följa den! Så småningom så kommer det att komma upp ett inlägg med bilder på all utrustning och sådant!
Ha en bra dag, kram JeenfaFoto♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!