Du är bara en människa i världen men du kan också vara hela världen för en människa♥


Sony A330

Den här underbara bilden tog jag den 3 November! Haha, jag håller koll på datumen! Jag är riktigt nöjd förutom att en liten del av pilträdet syns på ena sidan av bilden. Det glömde jag att redigera..!

Föresten så vet ni väll om att det är den 11-11-11 idag! Tyvär så var det en otursdag för mig för jag är sjuk och fick fara hem från skolan. Tur att det är helg nu så att jag inte missar så mycket iaf! Något annat som är bra är att himlen inte är färgglad idag så jag måste inte ut och fota nu när jag är sjuk. Jag ska nog lägga mig i soffan och kolla lite på tv nu. Ha en bra fredag kväll♥


© På bilden ©


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!