There is no way to Peace. Peace is the way♥


Sony A330

Den här super fina underbara bilden fotade jag den 8 november 2011. Jag är super stolt över bilden och jag älskar den röda färgen på himmlen! När jag skulle fota så var det så mörkt så jag såg inte hur bilden skulle bli, jag chansade bara. Då upptäckte jag det fantastiska resultatet och fotade och fotade!

Som ni ser så är headern inte den bästa och jag ska försöka att fixa den nu! Om jag inte hinner klart allt idag så får ni helt enkelt vänta och sedan kommer ni att få se ett fantastiskt resultat! (Inte). Jag är sämst på att fixa bloggutseenden så jag använder gratis designer och fixar om dom lite!
Ha en bra kväll! /JejjaFoto

Copyright på bilden.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!